Çağrı Merkezleri İnsanı Çileden Çıkarıyor

Türkiye'de özellikle bankacılık, iletişim ve bilişim alanlarında faaliyet gösteren çağrı merkezleri vatandaşları çileden çıkarıyor.

01-01-2018


Türkiye'de özellikle bankacılık, iletişim ve bilişim alanlarında faaliyet gösteren çağrı merkezleri vatandaşları çileden çıkarıyor. 

 

Çözüm yerine sürekli çözümsüzlük sunduklarını iddia eden vatandaşlar sürekli aynı şeyleri duymaktan bıktıklarını şikayet ediyorlar. Bunlardan en sonuncusu geçtiğimiz gün yaşandı. Kemal Koçak adlı bir vatandaş, yılbaşı tatilinde üzerinde taşımamak için bankasının ATM'sine 1000 TL yatırdı. Daha sonra çekmek için geldiğinde parasının hesabında olmadığını, hesabının boşaltıldığını gördü.

 

Konuyla ilgili olarak hemen banka çağrı merkezini arayan Koçak, yılbaşı nedeniyle işlem yapılmadığını, harcama itiraziyla ilgili banka genel merkezine faks çekmesi gerektiğini öğrendi. Bu itirazına paralel olarak ilk mesai gününde de en yakın şubeye giderek itiraz edecegini ve işlemin 30-180 günde sonuçlanacağını çağrı merkezi görevlisinden öğrendi. Koçak bu duruma adeta isyan etti.

 

Koçak, "Düşünebiliyor musunuz. Türkiye'nin en büyük bankasının müşterisinin hesabı boşalıyor banka tatilde. Ne kriz yönetimi var ne de çözecek biri. Bu çağrı merkezleri sıkıntı dinlemekten ve aynı şeyleri tekrar etmekten başka bir şey yapmıyor. Sorunu çözemiyirsunuz. Ben en az 30 gün parasız ne yapacağım hiç düşünen yok. Bu çağda faksla ya da başka geri kalmış yöntemlerle sorunu yine kendi değil müşteri üzerinden çözmeye çalışıyorlar. Vatandaş sahipsiz kalmış. Hatta ölmüş de ağlayanı yok. Ama yöneticiler rahat belki de yılbaşı tatillerinde günlerini gün ediyorlar" diye konuştu.

İlginizi çekebilecek diğer haberler